Absolwentka filologii romańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz polsko-francuskich podyplomowych studiów w zakresie zarządzania MBA Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Lyon 3. Absolwentka programu Google i SGH „Umiejętności Jutra”, w zakresie marketingu internetowego.
W Michelin Polska od 13 lat. Pracę w olsztyńskiej fabryce rozpoczynała na Recepcji spółki. Pełniła wiele funkcji w zawodach związanych z administracją i komunikacją wewnętrzną. Obecnie pełni funkcję Szefowej Administracji i Komunikacji Fabryki oraz sponsorki Programu RównieWażni w domenie komunikacji, z ramienia Ekipy Dyrekcyjnej Fabryki.
Mówi się, że nawet najdłuższa droga zaczyna się od pierwszego kroku. DEI to nie trend, a standard. W przeciwieństwie do trendów pozostanie z nami przez kolejne dekady. Warto zatem przygotować się na maraton, a nie sprint. Oznacza to budowanie przemyślanej długofalowej strategii spójnej z misją i wartościami organizacji. Jednak każda droga ku DEI powinna zacząć się od pakietu startowego, który pomoże wybrać „trasę” najlepszą dla organizacji, mapę z punktami kontrolnymi i zapewni sukces na przysłowiowej mecie. Co powinno się w nim znaleźć? O tym porozmawiamy z naszymi panelistami.
Moderatorka panelu: Paulina Gadowska-Grażul